És primavera i es nota! Vols començar el dia a la natura i capturant moments únics de la fauna que t’envolta?
Des del Camera Club Sabadell us proposem una sortida de fotografia d’aus per gaudir, aprendre i compartir afició.
Una oportunitat perfecta per practicar, descobrir noves tècniques i passar una bona estona amb altres amants de la fotografia.
📅 5 de maig
🕢 07:30 h
📍 Punt de trobada: aparcament del Parc Catalunya
⚠️ Cal confirmar assistència
📞 Consultes: Dani Graell – 650 900 028

